Pages

I det siste

Jeg er jo hjemme med samboeren og lille A inn imellom også altså, de forrige innleggene fikk det til å virke som om jeg har slått opp telt på skolen, men det har jeg altså ikke. Dagene blir mer og mer hektiske og idag fant jeg ut at jeg ikke hadde gjort et nettkurs eller i alle fall utført oppgavene for at vi skal kunne få ta et kurs på torsdag i DHLR. Det vil si halvautomatisk hjertestarter, altså en defibrillator. Og på mandag, som sagt, bærer det ut på sykehus i praksis igjen. Alt blir litt i hui og hast føler jeg, og jeg ser nå at jeg ikke blir ferdig med de to arbeidskravene jeg jobba med i helga før praksis, som målet mitt var. Heldigvis er ikke innleveringsfristen før i desember. Sammen med prosjektplanen til bacheloroppgava *PUST*. Mye å ta innover seg dette. Men det er sikkert ikke såå spennende for utenforstående å lese om alle leksene min jeg har på skolen for tiden, så idag har jeg faktisk ett par-tre bilder å dele med dere.

En liten oppsummering:

Det er høstferie på skolen til lille A denne uken, så hun er i SFO menst jeg er på skole og samboer på jobb. Men frykt ei; hun digger SFO. Jeg har faktisk fått en hel samling igjen, og jeg har ikke hatt en samling på noe siden jeg var ni år og samla på steiner.

Perlebilder i massevis! I alle farger og fasonger.

Og det siste tilskuddet i flokken må være et bittelite perlebilde av vår avdøde katt, så dette ble en "miniUffen".

Og ellers lover og lover jeg om å bli mer flink til å trene og spise sunnere. Målet er jo å "stramme opp" til sommeren 2014, men det sa jeg vel i utgangspunktet i fjor og året før også. Så samboeren går hardere til verks for å forebygge min framtidige overvekt:


Og jeg bare:
Ja... Tenkte jeg ikke skulle dokumentere alt jeg faktisk spiste og drakk i helga, men jeg har tre ord til dere: sjokolade til frokost.

Og etter at jeg handla klær til lille A fra Zara på nettbutikken har jeg febrilsk prøvd å få lille A til å bruke klærne. Hun bruker det meste, bare ikke...


Genser med høy hals! Hun har argumentert opp og ned i mente om hvorfor det ikke er bra med hals på gensere. Og jeg prøver meg på hvorfor det er behagelig og bra. Hun har fremdeles ikke brukt den, men den skal brukes... (Har kasta lappen om å refundere og bytte klær, og om hun ikke bruker den er jeg redd min nevø på 4 får nye klær til jul...)

Akkurat nå er jeg vitne til dette:
Skitne føtter og iPad-spilling. Hun og samboeren min. Så nå joiner jeg dem. De fineste jeg vet om.

2 comments:

  1. Hmm.. jeg må dessverre si at jeg deler lille A aversjoner mot høyhalset genser.. Da jeg var liten var det et påbud og jeg følte jeg ble kvalt! Har forsøkt igjen i voksen alder, men nei.. ;) Skulle dog gjerne ønske at jeg likte det :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, forstår ikke dette! ;) Det som er så deilig! :D

      Delete

T H A N K Y O U